Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. augusztus 5., kedd

Polcra került - 2014. július

Ez a hónap nem csak a megjelenések, de bizony a beszerzések szempontjából is uborkaszezon volt a számomra. Július közepe felé közeledve, majd azon túlhaladva büszkén újságoltam mindenkinek, hogy már egy hónapja nem vettem könyvet - az utolsó beszerzésem ugyanis a könyvhét szombati napjára esett. Még saját magamon is meglepődtem. :) Gondoltam, hogy ez nem fog sokáig így maradni, de csak nem akadtam olyan akcióra, amely vásárlásra csábított volna. Aztán csak elcsábultam és pár könyv ebben a hónapban is horogra akadt, illetve a polcomra került.

Az egész azzal kezdődött, hogy beleolvastam egy regénybe, amelybe szó szerint beleszerettem és mivel találtam rá egy nagyon jó akciót, így azonnal meg is rendeltem, a folytatásával és még egy kiegészítéssel együtt. Christina Lauren Gyönyörű rohadék és Gyönyörű idegen (vélemény hamarosan), valamint Emma Chase Behálózva (olvasás hamarosan) című regényről van szó. Ezzel szerintem meg is történt az erotika műfajába tartozó könyveim éves beszerzése. Vagy ki tudja... ;) Magam sem gondoltam volna, hogy a Gyönyörű rohadék stílusa ennyire rabul fog ejteni. :)

A másik akció, amely vásárlásra csábított, az Alexandra Könyvesbolt szokásos nyári leárazása volt. Nagy bűnbeesést azért nem követtem el, de Lois McMaster Bujold Chalion átka című regénye, amely a Chalion sorozat első kötete, valamint két darab, a National Geographic Traveler sorozatba tartozó útikönyv - Skócia, illetve Arizona és a Grand-Canyon - került nagy kedvezménnyel beszerzésre. Ezt az útikönyv sorozatot nagyon kedvelem, a friss polclakókkal együtt már tizenegy kötete sorakozik arra várva, hogy egy-egy utazásra elkísérjen - persze néhány úti cél örökké csak álom marad, de azokat a köteteket meg jól esik álmodozva és vágyakozva lapozgatni. A sorozat nagyon igényes, de a kiadványok igencsak borsos ára miatt az újabb darabok csak nagy akciók idején kerülnek beszerzésre. Viszont még így is gyorsabb ütemben gyűlnek, mint ahogy utazásra lehetőségem és tehetségem adódik.

Hogy mi lesz a következő hónapra vonatkozó posztban? Az tuti, hogy annak a tartalma miatt nem aggódom, mert egy évvel bölcsebb leszek ismét és ez a neves esemény biztosan nem következhet be könyves beszerzés, gyarapodás nélkül. ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons