Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. június 8., vasárnap

Polcra került - 2014. május

Két, beszerzés szempontjából nagyon durva hónap között, sikerült produkálnom egy kis visszafogottságot. Na, persze ezt is csak mértékkel. Mármint a visszafogottságot, és csak az előzményekhez képest, mert azért el kell ismernem, hogy voltak évek, amikor három hónap alatt sem vettem ennyi könyvet, most pedig ez a mennyiség jelenti az alsó határt. Hiába no, csak a változás örök. :)

A beszerzéseimet elnézve ebben a hónapban számomra az Agave Könyvek által megjelentetett kiadványok léteztek... és még néhány más.

Nézzük akkor először az Agave Könyvek kiadványait, amelynek jelentős része sci-fi és van egy kakukktojásnak tekinthető western stílusú mű.
Folytatódott John Scalzi sorozata, a Vének háborúja az 5. résszel, A lázadás hangjaival, amelyet a megjelenést követő napon már kézbe is vehettem és mivel már olvastam a könyvet, így nyugodt szívvel kijelentem, hogy nagyon jó. Értékelés is lesz hamarosan.
Jeff VanderMeer Déli Végek-trilógiájának második része, a Kontroll is felkerült a polcomra a hónapban, de az olvasásig még nem jutottam el. Hamarosan azonban arra is lehet számítani, hogy megtudom, milyen történet van a nyúl mögött.... ööööö.... esetleg a nyúlon túl?
Régóta nézegettem már, de most a vásárlásra is rászántam magam, így került hozzám Brandon Hackett legújabb regénye, Az időutazás napja. A szerző dedikál az idei könyvhéten, még az is lehet, hogy némi autogramm megszerzése érdekében megutaztatom a könyvet.
Végezetül pedig következzen a kakukktojás, amely nem csak műfajában, hanem méretében sem igazán a kiadóra jellemző, a megszokott, de attól még lehet jó. Seth MacFarlane Hogyan rohanj a vesztedbe című, az azonos megnevezéssel hamarosan moziba kerülő film forgatókönyve alapján készült regényéről van szó. Éppen csak a beleolvasáson vagyok túl, de eddig egészen szórakoztatónak tűnik a történet.

Kleinheicz Csilla Ólomerdő című regénye részemről már többször olvasott műnek számít és minden egyes alkalommal elvarázsol. A korábbi kiadás mellé, most az új, átdolgozott történet is a polcomra került. Külön megtiszteltetés, hogy a szerzői tiszteletpéldányok egyikét tudhatom magamnak, amelyben egy csodálatos, személyre szóló dedikálás szerepel. Nagyon köszönöm, Csilla!
Buglyó Gergely Oni: A néma város című regénye szintén egy trilógia második kötete, amelyek első része a tavalyi évben nagy meglepetés volt a számomra. Hamarosan szintén sorra fog kerülni az olvasásban.
Wendy Higgins Angyali szövetség című regénye is egy sorozat második kötete és bevallom, hogy azért valamivel többet vártam volna tőle, mint amit végül is kaptam. Nagyon remélem, hogy a harmadik kötetben valami fergetegeset alkot a szerző, mert bőven van lehetőség a történetben. Az értékelésem elkészült és hamarosan olvasható lesz az ekultura.hu oldalán, majd pedig itt a blogon is.

Mindössze hét könyv! Ugye, hogy visszafogtam magam? Na, de már június van és már látom, hogy a jövő hónapban hosszabb bejegyzést olvashattok majd. És ez nem fenyegetés, csak tényközlés. :)

Búcsúzik egy megrögzött könyvvásárló és olvasó:


0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons