Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. április 3., csütörtök

Várólista - 2014. március


Úgy érzem, hogy március csak bemelegítés volt a Könyvfesztivál előtt, a kiadók megtornáztatták az izmaikat, az igazi nagy durranásokra és bőséges választékra majd az áprilisi megjelenések esetében számíthatunk. Azért most is volt miből szemezgetni, én is találtam kedvemre valót a kínálatban. Meg is mutatom, hogy melyik kiadványokra csillant fel a szememben a birtoklási vágy.

Az Agave Könyvek mindig valami egyedivel jelentkezik, a legtöbb könyvüknek nem is tudok ellenállni, a könyvespolcom jelentős részét az ő kiadványaik birtokolják. Ebben a hónapban Rachel Ward ifjúsági thrillere, a Nem enged a mélység fülszövege dobogtatta meg a szívem. A regényt már olvastam és csak ajánlani tudom. Kim Stanley Robinson Nebula-díjas sci-fi regénye, a 2312 sem maradt észrevétlen a számomra, azóta már a polcomon sorakozik a regény, de az olvasása még várat magára.

A Delta Vision Kiadó ütemesen és csendesen jelenteti meg a kiadványait, én pedig (és még egy páran) a Delta Vision Könyvroham elnevezésű akcióban csapunk le a kiadó minőségi könyveire. Márciusban Robin Hobb Élőhajók ciklusának befejező kötete, A végzet hajója II., valamint Greg Keyes Pokoli város című regénye keltette fel a figyelmem. A megrendelés megtörtént, már csak a kiszállításra várok (várunk).

A GABO Kiadó SFF sorozatán belül eddig nagyon jó regények jelentek meg, szeretem olvasni őket a különlegességük és a minőségük miatt. Ben Aaronovitch urban fantasy-ba oltott krimije, a London folyói már a beharangozását követően a "mindenképpen kell" kategóriába került és azóta már be is szereztem belőle egy példányt.

Az Athenaeum Kiadó könyvei után azóta érdeklődöm, hogy nyitottak a paranormálissal átszőtt krimi felé. Darynda Jones Második sírhant című regénye a Charley Davidson sorozat második kötete, az első nem tetszett annyira, de ezt a másodikat határozottan kedveltem. Értékelés is lesz hamarosan. Paul Finch Ne sikíts! című könyve paranormális nélküli krimi, de a fülszövege felkeltette az érdeklődésem. Pár nappal ezelőtt könyvesboltban jártam, de akkor még annyira friss volt a megjelenés, hogy nem találtam meg a kínálatban. 

Az áprilisi várólista bejegyzés ennél lényegesen bővebb lesz, azt garantálom. Ha időm engedi, akkor előtte jelentkezem a kiadók Könyvfesztiválra tervezett megjelenéseinek részleteivel is.

3 megjegyzés:

Liliane írta...

Én már megszereztem a Ne sikíts! c. könyvet. :)) Remélem hamar a kezedbe kerül! Amúgy nagyon pici, azt hittem nagyobb lesz!

Shanara írta...

Pici? Azt hittem, hogy a szokásos Athenaeum méretű kiadvány lesz. Akkor lehet, hogy ezért nem találtam meg a boltban? :)
Olvasni mikor fogod? Kíváncsi vagyok a véleményedre! :)

Liliane írta...

Visszataláltam!

Nem tudom, szerintem hamarosan. Már itt van a ,,Hamarosan olvasom" stócban. Lehet hamarabb jutsz hozzá!
Juj, köszi. :)) Lehet el is kezdem, ilyen szavaknak nem lehet ellenállni. :D Az a baj, hogy mindig találok valami más olvasnivalót, mindig felrúgom az összes tervem.

Meg is lepődtem, hogy milyen pici.

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons