Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2014. március 11., kedd

Polcra került - 2014. február

Kedves barátnőm a múlt hónapban felhívta a figyelmem arra, hogy beléptünk a ló évébe, mintegy képletesen utalva arra, hogy rajtam múlik mennyire tartom szorosan a gyeplőt vagy - és ez utóbbi néz ki valószínűbbnek, ahogy magam ismerem - mikor fogom azt a lovak közé dobni és szabadon engedni a futásukat, azaz a vásárlásaimat. Nos... büszkén kijelentem, hogy február hónapban teljesen visszafogottan jártam el, mert az átlagosnál kevesebb könyvet cipeltem haza és gyömöszöltem fel a polcra, ugyanakkor az is igaz, hogy ebben a hónapban sem tudtam ellenállni az akciók csábításának. A végeredmény, amolyan döntetlennek tekinthető. 

Recenziók terén teljesen visszafogottan viselkedtem a hónapban, bár ehhez az is hozzájárult, hogy az ekultura.hu szerkesztőségén keresztül még az elmúlt év végén hozzám került könyveket fogyasztom az ütemezésnek megfelelően. Ezt a folyamatos leterhelést szem előtt tartva választom ki a további recenzióimat, amely ebben a hónapban két könyvben maximalizálódott. Jeff VanderMeer Expedíció című könyve, amely a Déli végek-trilógia első kötete és egy nagyon különleges, elgondolkoztató történet, sci-fi és pszichothriller egy kötetben. Már olvastam és értékeltem is, pedig nem volt egyszerű megfogalmazni a könyv által kiváltott érzéseket. Varga Csaba Béla Hetedíziglen könyvére már korábban felfigyeltem, a decemberi várólista rovatomban szerepeltettem is, amelynek az lett az eredménye, hogy a szerző is felfigyelt a bejegyzésemre és felkért a regény olvasására és véleményezésére. Eddig még mindkettő várat magára, de hamarosan sort kerítek a történettel való ismerkedésre.


Az Ulpius-ház Kiadó a februárt akciókkal kezdte, majd azzal is folytatta. SzAngelika figyelmességének és lelkes szervezésének köszönhetően több könyvre is sikerült szert tennem és a lehető legkedvezőbben kihasználni az akcióban rejlő lehetőségeket. 
Kresley Cole A sötétség démona című regénye, amely a Halhatatlanok alkonyat után sorozat 8. kötete, illetve Jeaniene Frost A sír innenső oldalán című műve, amely viszont a Cat&Bones sorozat ötödik része mindössze 1500,- Ft/db áron került a polcomra. J. Streling A hibátlan játék című kötetére pedig hihetetlen 350,- Ft-os áron tettem szert.

Egyéb titkos vásárlások miatt kényszerültem (így ahogy írom és komolyan is gondolom :P) arra, hogy megrendeljem Andrzej Sapkowski: Vaják IV - A megvetés ideje című regényét. Na jó, elismerem, talán mégsem volt olyan hatalmas az a kényszerítő erő, mert egyébként is megvettem volna a könyvet, főleg mert szeretem Geralt kalandjait.
Be kell vallanom, hogy már régóta nézegettem azt a két könyvet, amely az Alexandra könyvkiadó 40%-os akciójának következményeként végül a kosaramban landolt. Donato Carrisi Démoni suttogás és Elizabeth Haynes A lélek legsötétje című regényekről sok jót olvastam és nagyon remélem, hogy az én tetszésemet is elnyerik majd.

Nyolc könyv/hónap, nem is olyan rossz eddig. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons