Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. december 15., vasárnap

Karácsonyi nyereményjáték - eredményhirdetés


A karácsonyra készülve és egyben egy korábbi ígéretemet teljesítve hirdettem meg egy héttel ezelőtt azt a játékot, amelynek nyereménye Darena Salyaz Sötét vihar című trilógiájának első része, az Árnyék.

A játék aktualitását az adta, hogy Mennydörgés címmel megjelent a trilógia befejező része is. A trilógia tehát teljes, a történet teljes megismerését már semmi sem akadályozza meg.


A teljes trilógia.

A kiírásban egy kérdést tettem fel, amire a megadott e-mail címre vártam a helyes megfejtéseket. Nagy örömömre 17 helyes válasz érkezett be a megadott határidőig, sorsolni mégis 16 megfejtő közül fogok, mert egy személy két címről is beküldte a választ, de figyelembe venni csak az egyszer fogom.

A sorsoláshoz a random.org oldalt hívtam segítségül. A megfejtések beérkezésének sorrendjében vezetett listát egy véletlenszerű generálással megkevertem, majd a véletlen szám generátorral, 1 és 16 között kiválasztott számot összevetettem a korábban előállított listával. A végeredmény megadta a nyertes nevét.

Nem fokozom tovább a feszültséget, hanem megosztom veletek a sorsolás végeredményét.

Darena Salyaz Sötét vihar - Árnyék című könyvét nyerte:

Tünde

A nyertessel email-en keresztül felvettem a kapcsolatot. 
A listák és a sorsolás folyamata megtekinthető ITT.


A nyertesnek gratulálok!
Mindenkinek köszönöm a játékot, aki vette elküldte a helyes megfejtést. 


Ne felejtsétek el, hogy a másik nyereményjátékom, - amelyben a Maxim Kiadó jóvoltából Jamie McGuire Az őrző című könyvének gazdáját keresem - ma éjfélkor zárul, a sorsolásra holnap fog sor kerülni.

1 megjegyzés:

Kemiviki írta...

Gratulálok!:)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons