Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. augusztus 14., szerda

Polcra került - 2013. július

Az előző hónapi tobzódást figyelembe véve komoly elhatározást tettem, miszerint igyekszem visszafogni magamat és kézbe veszem a polcomról kétségbeesetten integető, olvasásért kiabáló könyveket, csökkentem a polcon porosodó könyveim számát. Komoly elhatározásomnak végül a kiadók és online könyváruházak folyamatosan érkező, egyre nagyobb csábítást jelentő akciói vetettek egyre-másra gáncsot. Bevallom, hogy elgyengültem, kudarcot vallottam. A továbbiakban megosztom veletek, hogy mely könyvek és mely akciók okozták csúfos bukásomat és növelték a magánkönyvtáram.

A Könyvmolyképző Kiadó Vörös pöttyös és Sötét örvény könyveinek fergeteges akciója jelentette az első igénybevételt, amelynek azonban még sikerült is ellenállnom, mert csak egy könyvet, A látó szerelmét vettem meg.
A következő kihívást az Alexandra online akciója jelentette, amikor az Agave Könyvek kiadványait lehetett 35% kedvezménnyel megvásárolni. Az utolsó vérfarkas című könyvükkel már szemezek egy ideje, de eddig még nem jutottam a megvásárlása közelébe, a Konzulvárost nagyon szerettem volna megvenni, de valahogy mindig kicsúszott a kezeim közül. Most végre sikerült lecsapnom mindkét kötetre és boldogan szorítottam magamhoz becses kincseimet. :)

Majd következett az I. Szombati Boszorkányos Banyabuli (ez amolyan csajos összejövetel, amelynek azóta már folytatása is volt), amikor is Szirmocska molyocska követett el ellenem merényletet és a szíves vendéglátásért, az éjszakai szállásért cserébe megajándékozott A lány, aki körülhajózta Tündérföldet című kötettel. Elégedett vagyok a választásával! Köszönöm neki a meglepetést! :)

Az Alexandra online nem lassított a tempón, képes volt egyszerre támadni egy 35% kedvezményt nyújtó Geopen akcióval és az immár szokásos nagy nyári akcióval, amely természetesen rengeteg könyvet és 30-80% közötti kedvezményt jelentett. Egész visszafogott voltam, mert a kétszeres csábítás csak két újabb kötetet eredményezett, az egyik az Engelfors trilógia második kötete, a Tűz; a másik pedig az eredeti árhoz képest 60%-kal olcsóbban beszerzett Csúcshatás. Titkon büszke voltam magamra, még akkor is, ha ezek a példányok is a csúfos kudarcom bizonyítékai.

Az Agave Könyvek gyors egymásutánban jelentette meg a Vének háborúja köteteit, amelynek eredményeként a harmadik rész, Az utolsó gyarmat július közepén kerülhetett a boltokba, nyomdafriss példánya a kiadó munkatársainak köszönhetően a megjelenést követő pár napon belül már landolt is a kezemben. Egy ideje már elolvastam, de a nagy meleg miatt a gondolataim hosszú ideig nem akartak értékelhető bejegyzéssé összeállni. Végül a hidegfronttal együtt a gondolatok is megérkeztek, az eredményként létrejött értékelés már olvasható.

A hónap elején elkezdtem követni a Libri strandakcióját, mert már az első nap felfedeztem az Egmont Kiadó nevét a felsorolásban. Minden nap lelkesen figyeltem a kedvezményeket, végül a szerencse a hónap végén mosolygott rám, de akkor nagyon. Nalini Singh Psy sorozatának köteteire vadásztam és az öt kötet közül kettőt sikerült 50% kedvezmény és egy kupon felhasználásával nagyon jutányos áron elejtenem és a zsákmányt (Feloldozás, Borzongás) a polcomra helyeznem.   

Remélem, hogy nem lesz eredmény nélküli az a részben friss, részben régi kedvtelésem amelynek hatására beszereztem a Hermit Kiadó könyveit. Az okkultizmus és az ezoterika régi ismerőseim, a magyar mitológia új keletű érdeklődés nálam. Úgy érzem, hogy jó vásárt csináltam a könyvekkel, mert közvetlenül a kiadótól, 35% kedvezménnyel rendeltem meg a kiadványokat. Az Okkult elemek a Magyarság életében, az Okkult-ezoterikus alapfogalmak, az Elementális lények és az akadémikus stílusban íródott Magyar mythologia így lettek a polcom díszei és látásköröm szélesítésének alanyai.

Ez bizony újabb 13 db könyv a hónapban és persze az akciók augusztusban is csak folytatódnak és folytatódnak tovább, amelyek közül nem egynek a csapdájába sétáltam bele az elmúlt héten. Úgy érzem... sőt, biztos vagyok benne, hogy lesz miről beszámolnom a jövő hónapban is. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons