Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. augusztus 7., szerda

Legyen tiéd a könyvjelző! (3)

Újabb fordulóhoz érkezett a könyvjelzős nyereményjáték. Kutattam még egy kicsit a kincses ládikómban és találtam benne olyat, ami az érdeklődésetekre számot tarthat. 
Hogy mit csináltam a két nyereményjáték között eltelt időben? Újabb gyanútlan áldozatokat cserkésztem be és újabb meglepetéseket készítettem elő. De nézzük most a jelenlegi fordulót. Szintén előre elterveztem, hogy a könyvhéten letámadom és plusz dedikálásra "kényszerítem" ezt a szerzőt is.
Kiről is van szó? Na jó, elárulom, ebben a fordulóban László Zoltán dedikált könyvjelzőiért folyik majd a játék. Persze minden fordulóba kell valami érdekesség és különlegesség, ezért most egy szerző különböző könyvjelzőiért fogok kérdéseket feltenni, ráadásul a sorsolásra kerülő darabszámok is elég változatos képet mutatnak. Ennek is meg van az oka: a dedikálást elmosta az eső és amennyit sikerült aláíratnom, azt aláírattam, a többit viszont sajnos nem.

Íme a végeredmény és egyben a nyeremények:
  • A Nagate című könyv borítójának felhasználásával készült 3 db dedikált könyvjelző. 
  • A Nulla pont című könyv borítójának felhasználásával készült 2 db dedikált könyvjelző. 
  • Végül 1-1 db dedikált könyvjelző az Egyszervolt és A keringés borítójának felhasználásával.


Következzenek akkor a kérdések:

  • Mi a városvilág jellemzője a Nagate című regényben?
  • A Nulla pont az előző, Nagate című regény folytatása, a könyv eseményei azonban időben később játszódnak. Hány év telt el a történet szempontjából?
  • Milyen jelzővel illeti a szerző az Egyszervolt című könyvben Karsa Harlan lakásának korlátját?
  • A keringés című regényben hová költözik az emberiség a megépített időgép segítségével?

A kérdéseket próbáltam úgy összeállítani, hogy ne legyenek túlzottan nehezek, azok is válaszolni tudjanak, akik nem olvasták még a regényeket. Segítséget a könyvcímek csatolt linkjein találhattok.


A játékszabályok:
  • A válaszokat a shanara08 kukac gmail pont com címre várom 2013. augusztus 13-án éjfélig.
  • Minden könyvjelzőért külön lehet játszani, a több válasz több esélyt jelent.
  • A helyes válaszokat adók közül hét nyertes kerül kisorsolásra (remélhetőleg) 2013. augusztus 14-én.
  • A nyertesek nevét egy bejegyzésben közzéteszem és rögtön fel is veszem velük a kapcsolatot az általuk megadott e-mail címen.
  • A könyvjelzőket az elérhetőségek egyeztetése után postázom.

Remélem, hogy az elektronikus postaládám ismételten tömve lesz a helyes válaszokat tartalmazó levelekkel. ;)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons