Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. április 8., hétfő

Polcra került - 2013. március

Kalandosan és érdekesen, helyenként feszültséggel telve alakultak a márciusi könyvbeszerzések. Ebben a hónapban sem hagyták a kiadók, hogy a visszafogottan számoljak be a friss szerzeményekről, ők rákapcsoltak a megjelenésekkel, nekem pedig tartanom kell a tempót. :)
A beszerzésekkel nem volt gond, de sajnos ez a március a megnövekedett munkahelyi igénybevétel miatt nem kedvezett az olvasásaimnak, illetve a blogom frissítésének. Bízom benne, hogy ez az időszak hamarosan véget és újra visszatérek a megszokott tempóhoz és rendszerhez.

Nem voltam még annyira feszült, ideges és elkeseredett egy könyvrendelés kapcsán, amennyire ez márciusban előfordult velem. Nem részletezném az eseményeket, mert ezt már megtettem egy másik bejegyzésben, itt csak a végeredményt szerepeltetem, amely két szerzeményt jelent: Charlaine Harris True Blood sorozatának legújabb részét, a Véres csapda ésKresley Cole Halhatatlanok alkonyat után sorozatának 6. részét, A démonkirály csókja című könyvét.
A bosszúsággal teli könyvrendelés pozitív következménye, hogy A démonkirály csókja könyvből jelenleg 3 példánnyal rendelkezem, amelyek közül egyet megtartok magamnak, egyet eladok és egyet nyereményjáték keretén belül fogok elajándékozni. :)

Nagyon jó sci-fiket olvastam a hónapban, amelyekre az Ad Astra Kiadó és az Agave Könyvek Kiadó adott lehetőséget. Rögtön március elején megérkezett a postaládámba Lauren Beukes Moxyland című könyve, amely ugyan nem a legkönnyebb, de mindenképpen érdekes, elgondolkoztató olvasmány és egy nagyon közeli és reális jövőkép leírása. Olvastam és értékeltem. Tetszett.
John Scalzi Szellemhadtest című regénye az olvashatóságával és akcióban gazdag stílusával fogott meg magának. A Vének háborúja méltó folytatása a könyv, olyan sci-fi, ami kikapcsol és jó olvasni. Szintén olvasható már az értékelésem a könyvről.


Kevesen tudják, mert nem igazán hangoztattam eddig (nem is igazán volt még mit), hogy az ekultura.hu oldalon is jelennek meg írásaim. Így ettől a hónaptól fogva magánkönyvtáram gyarapodásából az oldal főszerkesztője is kiveszi a részét. Viszont a közvetítésének köszönhetően nagyon jó könyveket sikerült ebben a hónapban a polcomra tenni és olvasni. Kendare Blake A rémálmok lánya című könyve, amely a Vérbe öltözött Anna folytatása,  Rachel Vincent Lélekmentők című írása, amely a Sikoltók sorozat 2. része, illetve Harlan Coben Maradj mellettem című krimije jelenti a választékot. Az olvasottság még vegyes: A rémálmok lánya értékelés hamarosan olvasható lesz az ekultura oldalán, a Lélekmentőket olvastam és már kopácsolom a véleményem, a krimi még várat magára, de már nem sokáig.


Az akcióknak márciusban sem tudtam ellenállni, főleg az Alexandra online Húsvéti akciójának nem, ahol a rendelt könyvek darabszámával együtt nőtt a kedvezmény is. Összefogottam molyos barátnőimmel és összehoztunk egy eléggé terjedelmes rendelést, amelynek eredményeként négy kötettel lettem gazdagabb és mindegyikhez 40% kedvezménnyel jutottam hozzá. J.R.R. Tolkien írásai még hiányosan sorakoztak a polcomon, ezért A Hobbit és Befejezetlen regék Númenorról és Középföldéről kihagyhatatlan beszerzés volt. Alastair Reynolds Jelenések tere című könyvével már szemezek egy ideje, most más kézközelbe került. Orson Scott Card A Hegemón árnyékában című könyve már a megjelenésének beharangozása óta a kell kategóriába tartozik, most már csak olvasni kell. :) Mielőtt valaki megkérdezné: szoktam világos borítójú könyveket is rendelni. :)

A végeredmény 11 darab könyv, amelyek mindegyikét hatalmas mosollyal az arcomon helyeztem el a könyvespolcom egyre fogyatkozó, eddig még üresen maradt helyein.
Áprilisban pedig érkeznek a Könyvfesztiválra tervezett megjelenések. Hamarosan elkészül a várólista bejegyzésem is, azokról a könyvekről, amelyek felkeltették az érdeklődésem. Ajaj, mi lesz ebből? :DD

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons