Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2013. március 7., csütörtök

Polcra került - 2013. február

A januári és az úgy általában jellemző mennyiségű beszerzéseimet figyelembe véve, februárban egészen jó kislány voltam. Még saját magam is meglepődtem a visszafogottságom mértékén, aztán a hónap utolsó napján azért még rontottam a helyzeten. :) A hónap eleje teljes önmegtartóztatásban telt a könyvvásárlásokat illetően. Közben persze figyeltem az akciókat, de erősen válogatós hangulatomban voltam, ezért csak a Valentin-napi akciók esetében csábultam el. Így utólag azt mondom, hogy bár ne tettem volna, mert az akkor rendelt könyvek a mai napig nem érkeztek meg hozzám. Ez egy külön történet, amellyel kapcsolatban egy másik fórumon már elsírtam a bánatom, de egy bejegyzés formájában majd itt is hangot fogok neki adni.

A hónapban beszerzett első könyv Carlos Ruíz Zafón Angyali játszma című kötete volt. Az előbb említett akcióban akartam megrendelni, de egy molyocska cserét kínált még mielőtt leadtam volna a rendelést. Határozottan jól jártam a kötettel, mert nagyon jó, olvasatlan állapotú és már meg is érkezett hozzám. Ha rendeletem volna, akkor pedig... :( A regényt korábban már olvastam, de az a könyv nem a saját példányom volt. A szél árnyéka és a Mennyország fogásában kötetek mellé kötelező volt beszerezni ezt a részt is. Ahhoz azonban ragaszkodtam, hogy csak a képen is látható kiadás kerülhetett fel a polcomra. Így is történt. :)

Korábbi bejegyzéseimből már kiderült, hogy mennyire nagyon szeretem a Brandon Sandersont, mint írót és a Ködszerzet sorozatot és mennyire nagyon vártam a trilógia befejező részének, A Korok hősének a megjelenését. Imádom a Delta Vision Kiadót is, mert ebben a hónapban A Korok hőse kötetekkel kedveskedtek nekem. Amint megérkezett a könyv eldobtam kaszát, kapát, azaz minden más olvasnivalót és el is kezdtem a trilógia befejező részét. A sors fintora, hogy az idei év legsűrűbb időszakára jutott a történet olvasása, de nem adtam fel, nem halasztottam el. Az olvasáson túl vagyok, értékelés is készült már és természetesen kedvenc lett.

A hónap utolsó napján azzal szembesültem, hogy mindössze az említett két kötettel gyarapodott a magánkönyvtáram. Ez pedig ugyebár megengedhetetlen állapot. :) A már említett rendelésem elmaradása miatti vigaszként az e-könyvek vásárlásába fojtottam bánatom. Ezúttal a Bookline oldalát vettem célba, mert már korábban kinéztem ott Laini Taylor Füst és csont leánya című regényének e-könyv változatát nagyon barátságos, mindössze 1.190 Ft-os áron. Böngészgettem még egy kicsit és a kosaramban landolt Nikolet Égeni Az ötödik leszármazott és Raana Raas Az ogfák vöröse című kiadványok elektronikus változata. Az előbbi 800 Ft-ba, az utóbbi 490 Ft-ba került. Azt hiszem, hogy nagyon jó vásárt csináltam.

Már nem is mondom, hogy büszke vagyok magamra, mert íz utóbbi hónapok legkevesebb beszerzése jutott erre a hónapra. Igaz, hogy a hónap maga is kurta volt. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons