Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. augusztus 2., csütörtök

Polcra került - 2012. július

A júniusi nagy dömping után a július elég szerényre sikerült. Nem is baj, mert a pénztárcámnak és a magánkönyvtáram olvasottsági százalékának is jót tett ez a hónap. :)
Az első beszerzés egy általam régóta keresett és áhított könyv volt. Július elején, még a nyaralásra indulásom előtt összetalálkoztam a helyi Tescoban Karen Rose Számolj tízig című könyvének egy elég viharvert példányával. Miután teljes áron adták és eléggé megviselt volt, így fájó szívvel ugyan, de otthagytam a polcon. Nyaralásból hazatérve mással voltam elfoglalva, de a hét vége felé egyre kevésbé hagyott nyugodni a könyv. Elmentem hát a Tescoba és meglepődve tapasztaltam, hogy a könyv ott vár rám. Bevetettem lehengerlő személyiségem és a könyv sérüléseire hivatkozással sikerült is némi kedvezményt kicsikarnom. Kosárba vele és fizettem. Még aznap neki is estem az olvasásnak és a hajnali órákra be is fejeztem. A véleményem itt olvashatjátok róla. Ha nem olvastatok még magyarul megjelent Karen Rose könyvet, akkor ajánlom az írónő könyveihez készített olvasási útmutatót. Megéri olvasás előtt megnézni.

A Delta Vision Kiadó ebben a hónapban ünnepelte a 17. születésnapját. Hurrá! A hobbitok jó szokása szerint az ünnepelt adta az ajándékot. Hurrá! És megint hurrá! Össze is fogott pár moly a nagyobb kedvezmény érdekében és le is csaptunk jó pár könyvre. No igen, nehéz ellenállni az 51%-os kedvezmény lehetőségének. Az akció keretében szereztem be Brandon Hackett korábban megjelent könyveit, összesen 4 db-ot. Ezek a következők: Erdőhold, Erdőhold urai, A negyedik gyarmat, Az ötödik gyarmat. Szeretem a szerző stílusát, ezért szerintem kifejezetten jó vásárt csináltam ezzel a beszerzéssel. A beszerzésben @Szirmocska volt nagy segítségemre. Köszönöm neki itt is a közreműködést!

A Borsodi Molyklub júniusi találkozóján összeismerkedtek a borsodi molyok egy elsőkönyves miskolci szerzővel, Trux Bélával. Könyve a keresztes háborúk alkonyán játszódik és a címe A templomos lovag. Az ismeretség eredménye egy recenziós könyv lett. A kötetet már olvastam és nagyon pozitívan tudok nyilatkozni róla. Igazán értékes és különleges történelmi regény, csipetnyi romantikával. Bővebb értékelést is  olvashattok a könyvről a blogon. A későbbiekben pedig készítek majd egy interjút is a szerzővel.


A következő és egyben utolsó beszerzett példány Nalini Singh Angyalkard című könyve. Már a könyvhéten is meg akartam venni, de nem volt kapható a standoknál. A kedvenc online könyvbeszerző helyeimen sem volt vásárolható ez a kötet. Ha nem is igazán kedvező áron, de végül is csak sikerült megkaparintanom és ez a lényeg. Mindössze pár napja vehettem a kezembe, ezért még nem olvastam, de tutira olvasni fogom. (Update: túl vagyok az olvasáson és az értékelést is olvashatjátok.)

Hogyan is néz ki a hónap mérlege?
Beszerzés: 7 db könyv, ebből 6 db-ot vásároltam és 1 db recenziós.
Olvasás: 13 db könyv, ebből 11 db saját (az egyik újraolvasás), 1 db könyvtári és 1 db egyéb. Egész jó arány. Határozottan pozitív a mérleg. :))


Hasonló bejegyzéseket olvashattok a Könyves blogok oldalon. 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons