Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. július 9., hétfő

Megidézve (14.)

Már említettem egy pár nappal ezelőtti bejegyzésemben, hogy a múlt héten nyaralni voltam. Amellett, hogy kikapcsolódtam és csodás helyeken jártam az emberekre is sokat figyeltem. Másnak éreztem magam egy más közegben. Szinte rám tapadt az ország és az ott élő emberek életérzése, életöröme, másfajta életszemlélete. Nagyon jó érzés volt. Kár, hogy csak pár napig tartott. Próbálok még kapaszkodni bele, de kezd elenyészni. Amit lehet, azért azt megőrzöm belőle. Ha csak morzsányit sikerül, akkor csak annyit, de annyival  akkor is gazdagabb leszek. :)


"A látszat számít.
Sokféleképpen nézhetsz az emberekre. Felnézhetsz rájuk, lenézheted őket, és keresztül nézhetsz rajtuk. De elég néhány keményebb lecke az élettől, és megtanulhatod, hogy valóban lásd is őket, ne csak nézd."

(Tonya Hurley: Szellemlány - Hazatérés)


A következő oldalon hasonló bejegyzéseket olvashatsz: Könyves blogok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons