Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. június 3., vasárnap

Polcra került - 2012. május

Már emlegetem egy ideje, hogy május és június hónapban még az eddigieknél is gyorsabban fog csökkenni a könyvespolc eddig még szabadon maradt helyeinek mennyisége. Na nézzük, hogy mi volt az, aminek nem tudtam ellenállni ebben a hónapban. Vigyázat, ez a bejegyzés hosszabb lesz, mint a rovat eddigi írásai. :)
Ja, és ettől a hónaptól logója is van a blogrovatnak. Bagoly uraság máskor is szegődött már mellém. Munkája a másik helyen lassan a végéhez közeledik, így mostantól itt teljesít szolgálatot. :)
  
Nem csak másoknak jelent nagy kísértést, hogy vezetem az Akcióvadász rovatot. A számomra is végtelenül nagy veszélyt jelent az akciók folyamatos nyomon követése.
Ebben a hónapban is többször beleestem ebbe a csapdába. Mert én mindennek ellen tudok állni, csak a kísértésnek nem. :DD
Kezdtem a hónap elején az Ulpius-ház szokásos KeddVeddre akciójával. Normál esetben ez nem szokott rám hatással lenni, mert azokat a könyveket kínálják, amelyek nem hoznak kísértésbe, de most minden könyvükre vonatkozott a 40%-os akció. A végeredmény két megkezdett sorozatom legújabb darabja. Azért 40% kedvezménnyel egész jó fogásnak találtam őket. Az olvasásukhoz egyelőre még nem jutottam hozzá. Mindkettő várja a sorát a polcon.
 Ha már a 40%-os kedvezményeknél járunk: a következő héten megérkezett az Alexandra Online akciója, amelynek keretén belül az Alexandra Kiadó könyveit lehetett akciósan, igen baráti áron megvásárolni. Az éven már sikerült egy ilyen lehetőséget kifognom, de a második esély sem maradt kihasználatlanul. Szerencsém is volt, mert az egyik könyvet meg akartam venni más webáruházból, de ott készlethiány miatt pont nem volt rendelhető. Így hamarabb és kedvezményesebb áron jutottam hozzá. Szintén felpakoltam a könyveket a polcra és egyelőre még olvasásra várnak.

A Szukits Webáruházának kínálatával szemezgettem már egy ideje, mert több kiadó könyveire 30% kedvezményt kínálnak. Egyetlen problémám, hogy a kínálat nem teljes, de azért lassanként bővül. A webáruház ebben a hónapban ünnepelte nyitásának 1 éves évfordulóját, ezért a megadott napokon átvállalták a rendelések postaköltségeit. Kihagyhatatlan? Hát persze. Főleg, hogy a tervezett rendelésem nem érte el az ingyenes szállítás összegét. Újabb két könyv érkezett hozzám. Az egyiket, Gail Carriger: Soulless - Lélektelen című könyvét már előolvastam elektronikus formában, de annyira tetszett, hogy a polcon is helyet követelt magának, a másik kötet írónőjének a stílusát szeretem nagyon. Remélem ebben a kötetében sem fogok csalódni.

 A májusi megjelenések és a közeledő 83. Ünnepi Könyvhét miatt a kiadók is több könyvet osztottak szét véleményezésre, előolvasásra. Nekem is lényegesen több jutott belőlük, mint az előző hónapokban, de ez egyáltalán nem bánom.
A Delta Vision Kiadó egy új megjelenést és egy régebbi kötetet juttatott el hozzám. A Vámpírok múzsája című könyvet két nap alatt felfaltam. :) Itt olvasható róla a kritikám. A könyv annyira tetszett, hogy azóta az írónővel is készítettem egy interjút, amelyet pedig itt olvashattok. A Sötételf-trilógia első részét most olvasom. Legnagyobb örömömre az Agave Könyvek által elkezdett új sci-fi sorozat első kötetét is meghozta a postás. A Vének háborúját már elolvastam és kifejezetten tetszett.
Amikor már azt hittem, hogy a hónapra letudtam a recenziós olvasásokat, akkor befutott még egy pár, amit nem tudtam kihagyni, szerettem volna elolvasni. A Könyvmolyképző Kiadótól a The Iron King - Vaskirály című könyv ARC példánya postán, Benina könyve pedig elektronikus formában érkezett hozzám olvasásra. A Vaskirályról és a Megsebzett szabadságról is leírtam a véleményem. A Főnix Könyvműhely is ajánlott olvasásra egy steampunk és egy posztapokaliptikus regényt. Nekem a posztapokaliptikus stílusú Tizenegyedik csapást sikerült elcsípnem. Értékelés már erről a regényről is készült.

Ez tehát a májusi listám. Szép mennyiség, az biztos. Mindössze az vigasztal, hogy kb. annyi könyet olvastam el a hónapban, mint amennyi landolt nálam. Amíg sikerül fenntartani ezt az egyensúlyt, addig nem izgulok nagyon.
Az már látszik, hogy a júniusi sem lesz kisebb, mert a Könyvmolyképző Márkabolt nyitása akciója kihagyhatatlannak bizonyult a számomra. Sajnos a túlterheltség miatt elég nehéz rendelni, de ma kora reggel sikerült leadnom a rendelést. Végre! Azt se felejtsük el, hogy jövő héten könyvhét. Erre pedig már hónapok óta spórolok, a listám elég hosszú. A blogrovat jövő havi bejegyzése is az lesz. :)

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons