Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. május 21., hétfő

Megidézve (7.)

A jó idő beköszöntével egyre többet látni fiatal párokat összebújva andalogni. Na igen, tavasz van, május van. Ilyenkor a hormonoké a főszerep és a szerelem áll a középpontban. Főleg akkor, ha a párocskák tagjainak életkora 15-25 év közé esik. Hohó, mielőtt a több életévet megéltek felhördülnének, megkérem őket, hogy nézzenek magukba. Én megtettem. Ugye, hogy az említett a korban jobban éreztük a tavaszt?


Ha már a hormonoknál tartunk, akkor álljon itt egy szerintem nagyon helytálló idézet:
 
"A hormonok hatása alatt nem létezik tervezés, csak ösztönös cselekvés."

(Brandon Hackett: A poszthumán döntés)

 
Ha pedig már engedtünk a hormonoknak és engedtük bekötni a fejünket, akkor szerepeljen itt egy jótanács a hosszú házasság titkaként. Én nagy igazságot látok benne. Érdemes megfogadni. :P
 
 
"– Egy jó feleség ne is vitatkozzon a férjével – mondtam. – Az anyám azt mondja, meg kell várni, amíg kimegy vagy elalszik és aztán az asszony azt csinál, amit akar."
 
(Peter S. Beagle: Tükörbirodalmak)
 
 
A következő oldalon hasonló bejegyzéseket olvashatsz: Könyves blogok
 

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons