Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. május 14., hétfő

Megidézve (6.)


Ha már úgy is vámpíros könyvet olvastam a hétvégén és a héten készülök még egy, a témához kapcsolódó bejegyzéssel, akkor most következzenek egy magyar szerző által írt vámpíros könyvből származó idézetek. Nyugalom, a "Megidézve" heti témája nem a vámpírok (bármennyire is úgy néz ki), hanem a káros szenvedély. Az pedig mindenkinek van. :)



– (…) Te, figyelj, nem iszunk valamit?
– Alkoholra gondolsz? – kérdeztem ijedten.
– Persze. De nem százszázalékosra. Olyanra, ami valamilyen gabonaféle vagy gyümölcs erjesztése során keletkezett – magyarázta Somi. – Árpa, komló, búza. Otelló szőlő vagy esetleg besztercei szilva.
– Én nem fogyasztok szeszes italokat.
– Nem? Akkor hogy lesz belőled író?
– Nem akarok olyan nagy író lenni. Csak kis meseíró.
– Attól még megkóstolhatnál egy pohárral. A társaság miatt.
– Semmiképpen. Az alkohol árt nekem. Vidámmá és kedvessé tesz.


(Szécsi Noémi: Finnugor vámpír)



– Tudod, volt egy időszak az életemben, amikor nem ettem húst, nem ittam feketekávét, nem dohányoztam, és nem fogyasztottam alkoholt.
– Dícséretes.
– De egyszer véget ér a boldog gyermekkor. Most már semmiben nem fogom vissza magam.

(Szécsi Noémi: Finnugor vámpír)


A következő oldalon hasonló bejegyzéseket olvashatsz: Könyves blogok

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons