Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. május 22., kedd

Akcióvadász (2012/21. hét)

Az előző hetekben nem csak Titeket csábítottalak akciós könyvek vásárlására, de saját magam is elcsábultam és vásároltam.
Azt hiszem ezen a héten nem fenyeget ez a veszély. De majd jövő hónapban. A Könyvhéten. :DD



Extra rövid idejű akciók:
  • Ulpius-ház KeddVeddre akció
    • hely: ulpiushaz.hu
    • téma: lehnépszerűbb hazai írónők (Fejős Éva, Fábián Janka, Ugron Zsolna, Selmeczi Mari, Tóth Olga, Karafiáth Orsolya, Vass Virág) könyvei
    • árak: 999 - 1999 Ft 
    • időtartam: 2012. május 22. 00:00 - május 23. 10:00


Rövid idejű akciók:



Hosszabb időtartamú akciók:

 

  • Gyerekkönyvek akcióban
    • hely: libri.hu
    • kedvezmény: 30-60%
    • időtartam: 2012. május 1-31.
    • megjegyzés: Úgy gondolom, hogy Naomi Novik Temeraire ciklusának konyveit és az Imádott Jenna Fox-ot elég nehéz gyerekkönyvnek nevezni, de akciónak kihagyhatatlan.

  • Kossuth Kiadó
    • hely: libri.hu
    • téma: útikönyvek, albumok
    • kedvezmény: 30-50%
    • időtartam: 2012. május 1-31.



0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons