Könyvek erdeje

Ha eltévedtél a könyvek rengetegében, akkor segítek benne eligazodni.

2012. január 7., szombat

Új év, új kihívások

Minden év hoz valami újat. Tavaly regisztráltam a Moly.hu oldalra és az év folyamán aktív tagjává váltam az oldal közösségének. A 2012-es évre a blog létrehozása maradt. Ezzel a gondolattal is kacérkodtam már egy ideje, de rászánni csak most sikerült magam.
Ez tehát az első bejegyzésem, amit remélem rengeteg fog még követni.
Célom alapvetően a könyvekkel foglalkozó blog vezetése. Miért érzem úgy, hogy erre szükségem van? Mert néha bővebben is kifejteném a véleményem, mint ahogy azt eddig megtettem. Mert szeretném megjeleníteni az egyedi ötleteimet, listáimat. Mert... A többi majd még kiderül. Egyelőre még csak próbálkozom az ötleteim megvalósításával.
Amire számíthattok tőlem: az általam olvasott könyvekről értékelés készítése (nem mindegyikről, csak az arra érdemesekről), sorozat összefoglaló értékelések, könyv és film összehasonlítások, elemzések.
Elsősorban fantasy, sci-fi és krimi témakörben olvasok, tehát ilyen témájú könyvek értékeléseire számíthattok tőlem.
A többi majd alakul időközben.
Akkor: START!

8 megjegyzés:

Névtelen írta...

De jó, hogy már neked is van blogod. Kitettem a blogod linkjét az én oldalamra, remélem nem gond.

Nita írta...

Sok sikert kívánok! :)

Shanara írta...

Dehogy gond. Sőt, örülök neki, hogy kitetted. Nagyon köszönöm! Egyelőre még csak próbálozom, de remélem, hogy később majd jobban is fog menni. Most még nagyon sok az ismeretlen dolog, meg a tanulnivaló. De rajta vagyok az ügyön. :-)

Shanara írta...

Köszönöm, Nita! Már hozzá is járultál a sikerhez. :-)

Szilvamag írta...

Sok sikert!!! Szerintem úgy belejössz majd, mint kiskutya az ugatásba :)))
Kíváncsi leszek majd a véleményedre a Pusztító vihar c. könyvvel kapcsolatban.

Titti írta...

Hajrá:)

Shanara írta...

Szilvamag, Titti: Köszönöm! Igyekszem majd! :-))

Névtelen írta...

Shanara: Szívesen. :)

Megjegyzés küldése

 
Design by Free WordPress Themes | Bloggerized by Lasantha - Premium Blogger Themes | Laundry Detergent Coupons